  • Data: 2010-07-26 08:07:38
    Temat: Re: Boiler czy wymiennik ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > P.S. Co do zakupu to chyba pisząc "inwestor" miałeś na myśli developera ?
    > Inwestorem to jesteś Ty.
    > Co zaś się tyczy łatwego dostępu to obecnie każdy produkt jest jednakowo
    > łatwo dostępny. Developerzy z reguły pchają te produkty, na których mają
    > najlepsze przebitki. Nie daj się "wydmuchać" :)

    Nie do końca ...

    Ja kupuję "gotowy" dom od firmy (www.setler.pl).
    Nie jest to developer , tylko firma budowlana która jest właścicielem
    działek i na nich buduje sama domy.
    Wybudowała już kilkanaście domów na takim jakby osiedlu.
    Mozna wybrać sobie u nich "gotowy" dom (kilka projektów) i każdy z
    nich ma cenę i zostanie doprowadzony do stanu developerskiego (ale
    takiego który bardziej odpowiada stanowi 'pod klucz" niemalże)
    Po prostu oferta ta była dla mnie najlepsza , bo wpłaciłem zaliczkę
    10tys a resztę zapłacę po wprowadzeniu się tam (muszę sprzedać
    najpierw mieszkanie).
    A nie chce brać kredytu na cały dom , a jak już to minimalny i mi dla
    tego ta oferta bardzo pasuje ;)

    Jedyny plus jest taki że dom jeszcze nie stoi więc mogę sobie
    wprowadzić jakieś zmiany i itd ...
    I jakieś delikatne zmiany chcemy wprowadzić (trochę lepsze
    ocieplenie , lepszy piec i itd ...)