  • Data: 2010-07-26 09:51:20
    Temat: Re: Boiler czy wymiennik ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No przeciez pisza Ci ludziska o jednym podgrzewaczu zamontowanym za
    > zasobnikiem. Cos sie uparl na kilka ogrzewaczy? Chcesz miec luksus cieplej
    > wody bez jej spuszczania a nie przeszkadza Ci jeden centralny zasobnik?

    Obecnie w mieszkaniu mam tez tak że muszę spuścić wodę aby mieć ciepłą
    wodę ...

    W bloku od "centralnych" rur umieszczonych na klatce schodowej każdy
    ma doprowadzoną własną instalację (na początku instalacji jest licznik
    w GJ) i też aby uzyskać ciepłą wodę musi zlać wodę która zalega
    pomiędzy kranem a główną "rurą". Woda musi pokonać z 10m aby dotrzeć
    do kranu.

    Więc jestem do tego przyzwyczajony.

    Po prostu stwierdziłem że chyba dla mnie najrozsądniejszych
    rozwiązaniem będzie wymiennik z płaszczem wodnym z wbudowaną grzałką.
    Minus jedynie taki że trochę wody będę musiał zlać zanim uzyskac
    ciepłą wodę ...

    Po prostu chce aby urzadzenia do ogrzewania zostały w kotłowni.