eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Date: Thu, 30 Jul 2015 12:31:25 +0200

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup

    > nie, nie widze zadnego problemu z posiadaniem zakrytej twarzy przez
    > kogokolwiek (minus demonstracje, zwlaszcza w identycznych ubiorach
    > ale glownie dlatego ze ludziom czesto odbija w tlumie, a juz zwlaszcza
    > jezeli wydaje im sie ze sa anonimowi)

    Problem jest "techniczny". Jest sobie klasa i 20 dzieci z czego 10 ma chusty
    na głowach z czego 5 takie że widać tylko oczy. A Ty teraz identyfikuj które
    na przerwie rzuciło kamieniem.
    No dobra można wprowadzić kolorowe wstążki - w końcu trojaczki też się jakoś
    odróżnia :-)

    > wystraczy zalozyc ze podrozowanie po swiecie - w sensie wyjazd do innch
    > krajow z inaczej funkcjonujacymi spoleczenstwami to przywilej a nie
    > uniwersalne prawo - zwlaszcza jezeli podrozujacy juz na starcie nie chce
    > dostosowac sie do regul panujacych u gospodarza

    > jezeli komus wiara zabrania to powinien siedziec przed granica zamiast
    > liczyc ze wszyscy inni zaczna naginac swoje zasady do nie swojej wiary

    Słusznie, ale czy humanitarnie? :-)

    Jak do mnie przychodzi gość to daję mu wybór - jak chce to ściąga buty jak
    nie to nie ściąga. Jak ściągnął to może pozostać bez albo jak chce to dam mu
    kapcie. Ok - to nei jest dobra analogia - gości się zaprasza a nie pchają
    się sami.

    Pozdrawiam
    Ergie