eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 30 Jul 2015 08:14:39 -0700 (PDT)
    <b...@g...com>
    <mpaj70$1q4$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mpcu24$l8k$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 30 lipca 2015 12:25:10 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Jak będę miał z tym problem to zmienię szefa.

    a to nie łatwiej nie gasic w zarodku takie inicjatywy?

    > Jesteśmy. Podam Ci przykład:
    >
    > Nauczycielka chroniona karta nauczyciela zaczęła malować usta na czarno,
    > wytatuowała sobie twarz i założyła kilkadziesiąt kolczyków.

    krótka piłka - w statucie szkoły należy dopisac do wymogów "schludny wygląd itp" -
    kiedys to było oczywiste, wobec "rozwoju" cywilizacji trzeba opisywac jak ma wyglądac
    kulturalny człowiek.

    > A jeśli chodzi o procesy to i teraz są możliwe - np. o przepuszczenie w
    > drzwiach potraktowane jako dyskryminację, ale jakoś nie jesteśmy masowo
    > skazywani :-)

    bo to element kultury a nie dyskryminacja i kazdy sad by to oddalił. Na obleśnego
    brodacza "prosze pani" nie bedzie rady. Pokaze ci dowód osobisty i zechce zebys sie
    do dewiacyjnego swiata dostosował. Bo nie miales odwagi zaprotestowac gdy dewianci
    zaczeli nas po plasterku kroic...

    > Ale jak próba zmiany? Definicji płci od "zawsze" było wiele.

    ze qurfa ale co? Od zawsze baba była babą, facet facetem a potem biologia to
    potwierdziła obecnoscią stosownych chromosomów.
    I były pojedyncze przypadki choroby (zwroc uwage na to slowo) - obojnactwo. Ale
    choroba to nie stan normalny, choroba psychiczna/depresja tez.

    > Myślę że doskonale wiesz jaka jest różnica. Jak uczysz dziecko - jesteś
    > kobietą więc nie nadajesz się na kierowcę a Twoje miejsce jest w kuchni - to
    > jest to stereotyp.
    > Jak powiesz prawdopodobnie nigdy nie będziesz tak dobra w prowadzeniu jak
    > mężczyźni to jest to fakt.

    Zwykła nowoczesna dyskryminacja ;-)

    > Ale co mieli wymienić? Islam sam w sobie jest "religią pokoju" musieliby
    > wymieniać jakieś poszczególne odłamy - a u nich to jak u protestantów co
    > "diecezja" to inny "biskup" i inne zasady.

    Konwencja mówi (nie wprost bo deficyt cohones) o morderstwach/przemocy tzw honorowej.
    A ta jest czescia kultury islamu, jest scisle z nim zwiazana. Przemoc wsród ludzi
    innej wiary jest WBREW ich religiom. A ty tak ładnie sobie to rozszerzyłes:
    religia=przemoc.
    Bzdura!

    > No i nie tylko islam. W chrześcijaństwie też są różne mniejsze odłamy/sekty
    > w których kobieta nie ma nic do powiedzenia. Jej słowo przeciw słowu
    > mężczyzny nic nie znaczy. Jak mężczyzna ją bije i ona się skarży znaczy że
    > kłamie.

    Jak ją bije to robi to WBREW religii.

    > Co jest "naturą" człowieka to jest mocno dyskusyjne.
    > Jak u kogoś umysł i ciało są różne to są dwie możliwości w zależności czy
    > "naturę" utożsamimy z ciałem czy umysłem:
    > Dla przykładu fizycznie "ona" a umysłowo "on" to:
    > Albo to mężczyzna z ciałem kobiety albo kobieta z umysłem mężczyzny.

    Nowoczesne brednie. Natura ludzka nie jest dyskusyjna - opiera sie o DNA i proces
    wychowania do życia w społeczenstwie tak aby ono odniosło sukces (bardziej niz
    spolecznosc sasiednia). Jesli ten proces zakłócisz to zaczniesz produkowac potworki w
    stylu: baba co wierzy ze jest chłopem.
    Jesli od przedszkola zaczniesz dzieci intensywnie uczyc ze moga być psem, kotem czy
    innym wynalazkiem to pewnien procent dzieci zostanie zwichniety i bedzie mialo
    problemy z tozsamoscia i bedzie chcialo byc kotem. Ale przeciez nie dlatego ze w
    naturze sa mozliwosci bycia kotem - tylko dlatego ze psychika ludzka jest podatna na
    sugestie.
    Mozna to leczyc, a mozna uznac za "prawo człowieka".

    b.