  • Data: 2012-09-05 15:07:14
    Temat: Re: Budowa mostka dojazdowego przez rów.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.09.2012 Maciek <d...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Nie namawiam do zlego, ale z tego co widze po mojej wsi i okolicy, to
    > metoda nr 2 (czyli olewanie kretynskich przepisow) jest dosc powszechnie
    > stosowana.

    Jest tylko taki problem, że i tak urząd będzie wymagał oficjalnego
    wybudowania zjazdu na działkę. W tym celu trzeba będzie i tak przejść
    ścieżkę oficjalną. Przy pewnej dozie pecha robiąc najpierw zjazd a potem
    załatwiając formalności można się przejechać, kiedy ktoś przyjdzie to
    obejrzeć czy coś.

    Są metody zakombinowania własnie z udawaniem, że to już od przedwojnia tam
    jest, ale wymaga to inwentaryzacji przez geodetę i niekoniecznie będzie
    tańsze, prostsze i/lub szybsze. Na dodatek potrafią chodzić i pytać
    sąsiadów, więc jak ktoś cię wkopie, to i tak klapa.
    --
    Samotnik