  • Data: 2015-05-25 10:27:44
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-24 o 17:35, Adam Sz. pisze:

    > Sa. Tylko ze nie ma legalnego sposobu zeby je wyciagnac. Dlatego trzeba
    > obalic ten rzad i zlodziei ktorzy do takiego stanu doprowadzili. A nie
    > podwijac ogon i udawac ze to nie nasze pieniadze i tak ma byc :)

    Żaden rząd nie odda już tych składek.

    > Mi nie chodzi o stan prawny. Tylko o faktyczny. Ja i Ty pracujac wplacamy
    > tam kase - wiec to JEST nasza kasa. Nie daj sobie nigdy wmowic, ze jest
    > inaczej. A juz tym bardziej nie wmawiaj innym ludziom ze to nie ich kasa.
    > Bo to juz jest jeden etap dalej prania naszych mozgow :)
    > pozdr.

    Ależ opłacanie składek niczym nie różni się od roku '45. To, że składki
    są liczone indywidualnie niczego nie zmienia a jedynie służy temu, by
    społeczeństwo myślało, że to jest jego własność. Poza tym nadal kwota
    zebranych składek w wielu przypadkach ma niewiele wspólnego z uzyskiwaną
    emeryturą.

    --
    Pete