  • Data: 2012-05-29 20:59:48
    Temat: Re: C.W.U. prądem wyniki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.05.2012 13:09, Maciej S. pisze:

    > Sztuczna kontrola - to sonda pH,

    "Za moich czasów" wystarczał papierek lakmusowy raz w tygodniu ;)

    > butla CO2,

    Że jak? Wodę sodowa rybkom robisz??

    > światło - 300 W 12 godzin,

    OMFG

    To jeszcze klimatyzacja akwaryjna by się przydała, żeby się ta
    oświetlana woda nie wygotowała ;)

    > filtr - razem jakieś 400 W 12 godzin.

    Więcej ta twoja zabaweczka żre prądu, niż przeciętne 4-osobowe
    gospodarstwo domowe.

    > Nie ma sięz czego śmiać :)))

    Nie bardzo sobie wyobrażam, jak kawa ma się robić "dobra" od tego, że
    woda do jej sporządzenia była gorąca cały czas, zamiast kilkadziesiąt
    sekund przed kontaktem z kawą.