  • Data: 2015-07-06 18:42:25
    Temat: Re: Ceny energi
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 09:57:26 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    zdaje sie ze niewiele zrozumiałeś - podejrzewam ze zacietrzewienie na kaczynskiego
    nie pozwala ci logicznie i racjonalnie przemyślec tematu.
    Zgodziles sie ze prawo nie jest swiete - ale jak łamie czy nagijna go kaczor to wtedy
    jest :-)

    > No i jeszcze taka drobna uwaga: załóżmy na chwilę że jakaś partia ma
    > "monopol na wiedzę". Nieistotne skąd: Cyganka im powiedziała, dostali
    > natchnienia Ducha Świętego, albo wydumali coś pod wpływem narkotyków.
    > Nieistotne - to tylko założenie. Ta partia chce coś zrobić o czym _wiem_ że
    > jest dobre dla Polski i Polaków ale Polacy tego nie chcą. Partia dostaje w
    > wyborach 20%. Czy ta partia ma prawo zrobić zamach stanu, by wprowadzić
    > dobro na siłę? Zgodnie z Twoją argumentacją tak - bo zrobi coś złego by
    > osiągnąć dobro.

    Skąd ci sie biorą takie pomysły - zróbmy absurdalne załozenie, wyjdą nam
    niespecjalnie mądre wyniki, które będa dowodem ze strona, która nie dziala wg owych
    absurdalnych założeń jest złaaaa...

    > Wymierzenie im "sprawiedliwości"łamiąc przy okazji prawo nie jest ani
    > "dobrem" ani tym bardziej oczywiste.

    Jesli prawo zostało uchwalone pod dyktando tych których należy sądzic, tak aby sie
    ich sądzic nie dało, to jest to złe prawo, to jest prawo okupanta. A wymierzanie
    sprawiedliwosi jest dobre, bo doprowadza proces niepodleglosci dalej, a
    niepodległosc jest dobra. Czyz nie?

    > Już o tym kiedyś dyskutowaliśmy dla Ciebie chęć rozliczeń jest ważniejsza
    > niż poszanowanie dla prawa - dla mnie nie. Dlatego Ty możesz lubić Orbana
    > czy Kaczyńskiego a ja na nich nigdy nie zagłosuję. Mamy po prostu inną
    > hierarchię wartości.

    No tak - ja cenie wyżej niepodległosc, sprawiedliwosc i prawde historyczną. Dla
    ciebie wazniejsze jest prawo i procedury niespecjalnie sie przejmując kto i po co je
    uchwalał.

    b.