  • Data: 2015-07-07 12:08:24
    Temat: Re: Ceny energi
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:c6dda724-67e8-4ae1-a966-7f2d7a03872d@go
    oglegroups.com...

    > zdaje sie ze niewiele zrozumiałeś - podejrzewam ze zacietrzewienie na
    > kaczynskiego nie pozwala ci logicznie i racjonalnie przemyślec tematu.
    > Zgodziles sie ze prawo nie jest swiete - ale jak łamie czy nagijna go
    > kaczor to wtedy jest :-)

    Nie, nie ważne kto je nagina tylko w jakim celu - to chyba już ustaliliśmy
    więc nie wiem po co poddajesz to w wątpliwość. Po prostu moim zdaniem
    sytuacja w Polsce za czasów Kaczyńskiego nie usprawiedliwiała zamachu na
    TVP.

    > Skąd ci sie biorą takie pomysły - zróbmy absurdalne załozenie,
    > wyjdą nam niespecjalnie mądre wyniki, które będa dowodem ze strona, która
    > nie dziala wg owych absurdalnych założeń jest złaaaa...

    Wiesz w dyskusji coś trzeba założyć - jeśli pominiemy to założenie to w tym
    momencie żadne świństwo nie może być usprawiedliwione bo nie mamy pewności
    czy jest jakaś ważniejsza przyczyna.

    Ty usprawiedliwiasz zamach na TVP zrobiony przez Kaczyńskiego tym że
    pluralizm czy niezależność w mediach jest wartością wyższą. A więc musisz
    _zaufać_ temu kto dokonuje zamachu że on ten pluralizm czy niezależność
    stworzy by go usprawiedliwić.

    Tak długo jak mu nie zaufasz nie masz podstaw by go usprawiedliwić - bo
    skoro nie wierzysz że zamach coś zmieni to po co zamach?

    Próbowałem Ci to wytłumaczyć na ogólnym przykładzie bo jak piszę o
    konkretnym to Twierdzisz że to dlatego że to Kaczyński - a to po prostu
    najprostszy przykład.

    > Jesli prawo zostało uchwalone pod dyktando tych których należy sądzic, tak
    > aby sie ich sądzic nie dało, to jest to złe prawo, to jest prawo okupanta.
    > A wymierzanie sprawiedliwosi jest dobre, bo > doprowadza proces
    > niepodleglosci dalej, a niepodległosc jest dobra. Czyz nie?

    Jeśli "okupant" ma większość to nie jest okupantem tylko demokratyczną
    władzą. A jeśli ma mniejszość to można przez niego uchwalone prawo zmienić.

    > No tak - ja cenie wyżej niepodległosc, sprawiedliwosc i prawde
    > historyczną. Dla ciebie wazniejsze jest prawo i procedury niespecjalnie
    > sie przejmując kto i po co je uchwalał.

    Ten kto ma _większość_ ten może to prawo zmienić i później poprzedników
    osądzić. A jeśli nie ma większości to pora sobie przypomnieć czym jest
    demokracja. Inaczej zaraz dojdziemy do dyktatury "oświeconej" mniejszości a
    to nie ma nic wspólnego z niepodległością i sprawiedliwością.

    Przyjmij w końcu do wiadomości że na podstawie dotychczasowych wyników
    wyborów wychodzi na to że większość nie chce rozliczeń, albo że nie są dla
    nich najważniejsze. Zaakceptuje wolę większości.

    Oczywiście to może się zmienić - idą nowe wybory lud wyrazi swoją wolę.

    Pozdrawiam
    Ergie