  • Data: 2015-07-07 12:11:07
    Temat: Re: Ceny energi
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "noname" napisał w wiadomości grup

    > Myślisz czasem nad tym co piszesz?

    Przecież dobrze napisał.

    Od żalenia się pensja nie wzrośnie. A jak innym rośnie a mi nie to warto
    zadać sobie pytanie "dlaczego" i poszukać przyczyny w sobie. Może
    wykształcenie nie takie, może zaangażowanie nie to, a może czas poszukać
    innej pracy. Na pewno internetowe żale i zaprzeczanie rzeczywistości nie
    poprawią sytuacji pracownika który mało zarabia.

    Pozdrawiam
    Ergie