  • Data: 2015-10-16 09:53:33
    Temat: Re: Ceny pomp ciepła w oderwaniu od polskich realiów
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 16 października 2015 09:15:28 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Wed, 14 Oct 2015 23:34:51 -0700 (PDT), Budyń

    > Teraz to już nic nie pisze, bo schował typowo głowę w piasek.
    >
    > Pewnie nie potrafił policzyć strat wynikających z obslugi węglosyfu,
    > leczenia siebie i domowników z tytułu wdychania substancji toksycznych i
    > rakotwórczych, względnie zainstalowania filtrów na komin swojego ulubionego
    > węglosyfa. Gdyby policzył, nawet po najniższych kosztach, wyszłoby że
    > instalacja węglosyfu jest zdecydowanie wyższa niż najdroższej PC.
    >
    > Tak czy siak, napisał o kosztach instalacji PC PW na poziomie 26 tys. zł.
    > Nie wiem gdzie tam dostrzegłeś 19.

    w pierwszym poscie rzucil 19kzł, potem rzeczywiscie zmienił zeznania.
    Na allegro widac juz pompy http://allegro.pl/okazja-pompa-ciepla-split-inwerter
    owa-9kw-i5707347889.html
    po jakies 9kzl - razem z instalacją i buforem wyszłoby poniżej 15kzł.
    Co to warte to nie wiem - nie doktoryzowałem sie jeszcze.

    b.