  • Data: 2011-07-17 21:32:46
    Temat: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.07.2011 23:20, Marek Dyjor pisze:

    > boże jakieś głupoty piszesz kompletne...
    >
    > bruzdy elektryczne mają głębokość 2 cm nie stanowią żadnego zagrożenia
    > dla ściany, nawet działówki na jedną cegłę.

    Primo: ściany działowe to w ogóle nie problem, zasadniczo może to być
    szkielet i karton-gips,a przewody puszczone w środku.

    Secundo: wiele zależy od materiału - w gazobetonie to wręcz naturalna
    metoda, w lanym betonie to masakryczna robota, a w cegle może być albo
    ładnie, albo podobnie jak w betonie, albo będzie się cholerstwo kruszyło
    na potęgę (sąsiad tak miał, ale może nie umiał albo miał jakąś wyjątkowo
    kruchą dostawę)

    Tertio: przedpiścia pisał o kanałach dla odkurzacza centralnego - te
    mają "ciut" większy kaliber, nie uważasz? ;) Fakt, że to nie na temat w
    kontekście przewodów, ale zrozum, że człowiek ma uraz ;)