  • Data: 2011-07-18 09:34:39
    Temat: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek B." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j00u9b$fb4$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości
    > [......]
    >
    > Jak nie masz o elektryce pojęcia to nie narażaj ludzi na niebezpieczeństwo
    > i nie wypisuj bzdur.

    A dziękuje bardzo za ocene. A skąd wiesz czy am czy nie mam pojęcia o
    elektryce?
    I gdzie npisałem bzdury? Proszę o cytat?
    U siebie w dwóch budynkach sam zrobiłem całą instalację i działa
    bezproblemowo. Zatrudniłem tylko fachowca do zasznurowania rozdzielni i do
    pomiarów+ protokół.
    I nadal uwazam że instalacja elektryczna to najprostsza do zrobienia
    instalacja w domu. Trzeba tylko przmyślec co gdzie będzie potrzebne.

    Krzysiek