  • Data: 2011-07-18 09:58:17
    Temat: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek B." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j00vmv$ltj$1@news.onet.pl...
    > Niech również autor wątku pamięta o instalacji w łazience. To chyba
    > najtrudniejsze w domu jednorodzinnym pomieszczenie.

    Pewnie najtrudniejsze bo kilka odległości trzeba zachowac. Ale nie jest
    fizyka kwantowa i jak ktoś ma trochę zacięcia technicznego i to sobier
    poradzi.
    Nie poradzi sobie pewnie z posznurowaniem rozdzielni ale to można zlecic
    fachowcowi. U mnie zrobił to gościu w dwie godziny chyba i skasował 50zł.
    A samo rozprowadzaneie przewódów to banalnie proste jest przecież. Otwornica
    kosztuje chyba ze 20zł, głebokie puszki pod włącznikami , kostki wago i
    robota prosta
    No chyba że ktoś chce skomplikowana instalacje+ do tego tzw "inteligencje"
    to trochę komplikuje prace.

    > Baaardzo trudno na forum udzielać nowicjuszowi rad jak to poprawnie
    > zrobić.
    A to fakt. Ale jak sobie poczyta dostępne w sieci materiały to da radę. A
    pomiarowiec późnmiej i tak ew błędy wychwyci.

    Krzysiek