  • Data: 2011-07-18 17:53:31
    Temat: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik m4rkiz napisał:

    > znajdz najpierw elektryka ktory bedzie sie chcial pod tym podpisac,
    > dogadaj sie z nim, zrob sam (uzgodnione) puszki i kable we wlasnym
    > zakresie a niech on ci to polaczy
    >
    > innych opcji raczej nie masz, bo jezeli wyrzezbisz wszystko sam to
    > znalezienie kogos kto ci to odbierze (plus przerobki) bedzie cie
    > kosztowalo wiecej niz zaoszczedzisz

    Jeśli zadaje takie pytania to faktycznie pozostaje się dogadać że będzie
    robił za fizycznego. Przy trochę większej wiedzy można sobie nawet
    projekt zrobić i dać do sprawdzenia człowiekowi z uprawnieniami - forsa
    za parę podpisów raczej nie śmierdzi, jak elektryk widzi że może część
    roboty powierzyć bez ryzyka to poco ma sobie ręce brudzić?

    --
    Darek