  • Data: 2011-08-14 21:49:34
    Temat: Re: Ciekawe jak tam Werbinskiego gieldowe zyski?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzisiejsze problemy to jak pisalem nie problem systemowy, fundamentalny
    > tylko zwyklych bledow w podejsciu do polityki pienieznej,

    Uff wyłowiłem chyba jedyne zdanie mające jakiś sens. Choć też nie do końca.
    Reszta to jakieś zaklinanie przyszości i dobre rady wujka dobra rada.

    Pozwolę sobie zauważyć, że Twoja naiwność poraz kolejny sięga zenitu.
    Poraz kolejny udawadniasz, że nie wiesz na jakim świecie żyjesz
    sądząc, że gdzieś popełniało się czy też popełnia błędy w podejściu do
    polityki pieniężnej.

    A w tle słychać tylko cichutki hihot bankierów :-)))

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info