  • Data: 2011-08-14 23:14:00
    Temat: Re: Ciekawe jak tam Werbinskiego gieldowe zyski?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4e483e7c$1@news.home.net.pl...

    > Moje zdanie jest zbierzne z poglądami najogólniej mówiąc starej szkoły
    > austriackiej ekonomii. Ja jestem tylko zwykłym szarakiem, który uczy się z
    > wielu źródeł. Są wsród nich nobliści!
    >
    > Rozumiem, że Maniek jest klasą samą w sobie.
    > Też chciałbym być takim Batmanem ;-)

    Maniek noblistow czyta jak wyrocznie, ale zestawia je z soba i na ich
    podstawie tworzy wlasny poglad czasem bledny a czasem nie. Noblistow wielu
    juz nie ma i nie opisza dzisiejszych czasow. Niestety fakty sa takie, ze
    teorie ekonomii tez ulegaja zmianie. Skoro duzo czytasz to powinienes o tym
    wiedziec i nie chodzi tylko o ekonomie. Gdybym w 1939 roku czytal tylko
    Hitlera to nie wierzyl bym dzis, ze w kieszeni nosze tel. komorkowy. To jest
    wlasnie wlasny poglad. Nie mowie dzis tego samego co w moim wieku mowil moj
    ojciec.
    A skoro o szkole austriackiej to pokaz mi w ktorym miejscu to co pisze jest
    bledne. Przeciez to wg. tej szkoly, zreszta powstalej w 19 wieku, kurs
    walutowy powinien byc stabilny. Jak wg. Ciebie w tym kontekscie wyglada
    koncepcja euro jako waluty? Dla czego nie zgadzasz sie z tym co pisze skoro
    wg. tej szkoly banki komercyjne obok banku centralnego gwarantuja
    odpowiednia podaz pieniadza, w tym takze jego kreacje? Wiesz w ogole co to
    jest szkola austiacka poza prawem do wlasnosci i ograniczonego
    interwencjonizmu panstwowego?

    Pozdro.. TK