  • Data: 2011-08-14 21:59:47
    Temat: Re: Ciekawe jak tam Werbinskiego gieldowe zyski?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4e46e839@news.home.net.pl...

    > Nie rouzmiem się. Kompletnie!!!
    > Chodzi o zadłużenie państw.
    > To co Kowalski robi ze swoimi pieniędzmi to jego sprawa.
    > Pisałem o skutkach polityki kreacji pieniądza z powietrza dla przeciętnego
    > Kowalskiego!!

    Skutki dla przecietnego Kowalskiego, hehe dobry numer.
    Ile by nie pisal to nie trafi do Ciebie, ze gdyby nie pieniadz kreowany to
    byc moze mialbys na konto gotowke, bo gospodarka do rozwoju potrzebuje
    pieniadza. Nie dociera do Ciebie, ze to mechanizm nie tworzony tylko na
    szczescie zauwazony, rozpoznawalny i opisany, dzieki czemu sankcjonowany,
    policzalny i kontrolowany przez emitenta pieniadza jakim jest bank centralny
    a nie jakis rzad z Twoich filmikow. Teksty jakie tu prezentujesz to
    oglupianie nawet nie ciemnego ludu, bo trudno miec pretensje do przecietnego
    Kowalskiego, ze nie jest bankowcem.

    Pozdro.. TK