  • Data: 2011-08-14 22:41:45
    Temat: Re: Ciekawe jak tam Werbinskiego gieldowe zyski?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4e483c91@news.home.net.pl...

    > Tak więc sam niczego NOWEGO nie wymyśliem ale skoro zrobiłeś mi z tego
    > zarzut to pochwal się Co w dzidzienie ekonomii wymyśliłeś nowego?
    > Jakieś własne wnioski, których nikt wcześniej nie opublikował??
    > Ciekawym.

    A czemu nie opublikowal? Wyluskaj jakis wartosciowy kawalek ktory Ciebie
    przekonal, opisz go, wlasne wnioski to moze sie zgodzimy albo nie. Na pewno
    bedziemy mieli o czy dyskutowac opierajac sie na ogolnych zasadach ekonomii,
    historii, co jest bledne, sprawdza sie albo i nie. A tak to z kim mam
    dyskutowac? Z Toba na temat nie Twojego tekstu? Przeciez to bez sensu.

    Pozdro.. TK