  • Data: 2011-08-14 23:09:55
    Temat: Re: Ciekawe jak tam Werbinskiego gieldowe zyski?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-15 00:48, Maniek4 wrote:
    > A Twoim zdaniem nadmierne zadluzanie sie budzetow panstw to celowa polityka
    > pieniezna i granie na kryzys?

    Po części tak. Mamy system finansowy, w którym gra się do jednej bramki
    kosztem mrowiska naiwniaków, którym wydaje się, że świat wygląda tak jak
    przestawia się to w masowych mediach. Wierzących, że kolejne wybory coś
    zmienią.
    Jak Ci się wydaje jaki % społeczeństwa wie, że bank udzielając kredytu
    pożycza pieniądze, ktorych nie ma?
    Był taki jeden JFK co chciał odebrać fedowi prawo kreacji pieniądza i
    pozamiatali go razem z całą jego liczną rodziną.
    Całemu temu procesowi sprzyja demokracja. Jest idealnym systemem do
    sterowania masami. Decyduje przecież głosująca większość a jak wiadomo z
    teorii statystyki, większość jest głupia w każdej dziedzinie życia.
    Stad też media tak intensywnie nawołują do wzięcia udziału w wyborach.
    Idz i zagłosuj!
    Ja twierdzę - nie interesujesz się polityką - lepiej nie idź na wybory.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info