  • Data: 2013-12-07 13:17:27
    Temat: Re: Ciekawostka - ile docieplenia?
    Od: "M." <...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-07 12:49, Budyń pisze:
    > Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Globalnie - masz całkowitą rację. Lokalnie (jako europa) upierając sie
    > przy energiach odnawialnych powodujemy przenoszenie produkcji do azji.
    > Nie ma produkcji - nie ma zanieczyszczeń - ideał, ale niestety tylko
    > europejski.Globalnie zasoby nadal są zużywane, tyle ze mniej efektywnie
    > i z większymi zanieczyszczeniami bo żółte sobie tym glowy nie zawracają.
    > Zatem co zrobic :
    > produkowac prąd tanio i czysto np z węgla. Pozakładac w elektrowniach
    > filtry itp. Na bazie taniej energii produkowac w europie. Produkcja =
> [...]

    O jakim zanieczyszczeniu piszesz? Ja piszę o bezpieczeństwie
    energetycznym. Chyba pomylił ci się dyskutant.

    Jakbyś nie wiedział, to węgla nie za dużo mamy i jest drogi.

    http://ziemianarozdrozu.pl/artykul/2542/nasz-ssskarb
    -czyli-%E2%80%98wegiel-jest-tani-%E2%80%93-to-przysz
    losc-polskiej-energetyki%E2%80%99

    Ale nasz rząd ma pomysł, aby kopalnie dać firmom energetycznym. Wtedy
    będziemy dopłacać do naszego "taniego" węgla w cenie prądu.

    M.