  • Data: 2021-12-01 09:23:25
    Temat: Re: Ciepła, Francuska zima
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.11.2021 o 21:55, a a pisze:

    > Polska południowa
    > segment podwójny

    I co to znaczy "segment podwójny"? Bliźniak, czy po prostu 2 segmenty?
    Bo jeśli to drugie, to już zupełnie inna bajka, tyle płaci za ogrzewanie
    niejako dwóch domów. Połowę tego to u nas też rocznie wychodzi.

    > stomatolog, dorabia w UK
    > to dla niej żaden koszt, bo miesięcznie więcej zarabia

    No i tylko dlatego, że tyle zarabia i ją stać, to tyle puszcza z dymem?
    Nawet jeśli, to i tak nie jest to żaden punkt odniesienia dla innych.

    --
    Ewa