  • Data: 2017-12-30 16:39:12
    Temat: Re: Co jest lepsze w grzaniu?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > Ja nadal jeżdżę niestety pekapem, w środku jest albo +15 albo +35,
    > żadnej pary tam ni ma, chyba że ludzie nachuchajo :]

    Dwie temperatury to jest para.

    > Pipsztyk ma skok nastawy co 0,25 C stąd takie akurat cudactwo.
    > Ale to jest ustawiane organoleptycznie, a właściwie to żonoleptycznie.

    Czyli jak się zmieni na stopień niżej, to już następnego dnia można się
    spodziewać zgodności nastawy z rzeczywistością (o ile się uzna, że podanie
    temperatury powietrza z taką dokładnością w ogóle ma sens fizyczny).

    > Jak się te ćwierć stopnia ustawi niżej to żona wydaje marudzące dźwięki,
    > nie wiem jak ona to wyczuwa ale mówię jak najbardziej serio :]

    A co to oczów nie ma, czy jak? Patrzy na ten pipsztyk i od razu widzi,
    czy jej zimno, czy nie.

    --
    Jarek