  • Data: 2013-04-06 23:36:03
    Temat: Re: Co robi lodówka , że pobiera w danej chwili 290W
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 22:26:02 +0200, Rentier napisał(a):

    > Electrolux:
    > Za pomocą cyrkulacji powietrza wilgoć gromadząca się we wnętrzu
    > chłodziarki odprowadzana zostaje do specjalnego pojemnika, z którego
    > jest ona odparowywana. Dzięki takiemu rozwiązaniu produkty przechowywane
    > w lodówkach nie pokrywają się szronem bądź lodem.
    > Koniec cytatu...

    Bosch:

    "Jak działa system NoFrost?
    Przypomnijmy, że dzięki technologii NoFrost urządzenia same, za pomocą
    cyrkulacji powietrza, usuwają wilgoć, która naturalnie gromadzi się
    wewnątrz chłodziarko-zamrażarki. Wilgoć odprowadzona zostaje do specjalnego
    pojemnika znajdującego się za tylną ścianką urządzenia. Tam zamienia się w
    lód, który topnieje pod wpływem ciepła wydzielanego przez agregat. Powstała
    w tej sposób woda wyparowuje. Dzięki temu wnętrze zamrażarki, a także
    produkty przechowywane w zamrażalniku nigdy nie pokryją się lodem ani
    szronem.

    O część chłodzącą zadba system Multi AirFlow. System ten gwarantuje, iż
    schłodzone powietrze równomiernie dociera na wszystkie poziomy urządzenia,
    wyrównując jednocześnie chwilowe wahania temperatury spowodowane otwarciem
    drzwi. NoFrost gwarantuje wyjątkowy komfort użytkowania oraz przedłuża
    świeżość zamrożonej żywności."

    Gdzie tu jest mowa o grzałce?

    Dedykuję chamowi A.L.