  • Data: 2020-08-15 17:19:54
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-08-15 o 16:42 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:

    > Nie wystarczy. Bo pozostanie kwestia tego, że decyzja będzie leżała
    > w rękach tych, którzy patrzą wyłącznie na własny interes i uzasadniają
    > to wniesionym wkładem finasowym.

    Obecnie jest tak, że leży w rękach tych, którzy patrzą wyłącznie na
    własny interes, niewiele wkładają a wyciągają ręce po socjal+.

    > Ja tak nie chcę. Nawet do urzędników mam większe zaufanie, niż do
    > takich.

    A ja zupełnie odwrotnie.

    > No dobrze, weźmy więc inny hipotetyczny przypadek: płotu nie ma,
    > a pan Rysio chce go mieć. Co to zminia?

    A czy pan Jarek też chce mieć płot? Jeśli tak - to wspólnie decydują, w
    proporcjach wkładu.

    Jeśli panu Jarkowi wszystko jedno, ale płacić za nic nie będzie, to pan
    Rysio stawia sobie co chce. Ew. konsultuje z panem Jarkiem, jeśli ma w
    tym jakiś dalszy interes (np. stosunki sąsiedzkie - NIE KIKI, JA NIE O
    TYM).

    Jeśli pan Jarek nie chce płotu, to pan Rysio płaci, stawia sobie co
    chce, ale na swoim terenie, coby nie naruszyć własności prywatnej pana
    Jarka (ani innych regulaminowych rzeczy, typu zasłanianie widoku, płot
    z malunkami krowich odbytów czy tym podobne).

    > Już to robię co kilka lat od wielu lat. Wybieram (staram się wybrać)
    > osoby, które będą na bieżąco decydowały w moim imieniu i w moim
    > interesie. Po skończeniu kontraktu weryfikuję ich działania.

    Jeden kontrakt ostatnio się skończył. Zadziałało?

    Mateusz