    From: zażółcony <r...@c...op.pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,pl.rec.dom
    Subject: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Date: Wed, 04 Mar 2015 17:26:40 +0100
    <108ieuipkflip$.f5uop2j128qi.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <pfg6fxfygy9i.ab2wykxe18ry$.dlg@40tude.net>
    <mcph5i$isi$4@node2.news.atman.pl>
    <54f09cc3$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-02-27 o 17:35, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-02-27 11:33, obywatel Andrzej Lawa uprzejmie donosi:

    > Kochani, obejrzałam wszystkie części X files od początku do końca, więc
    > wiem. To była jedna wielka ściema.
    > Biedny Mulder.

    Po wielu latach badań, poszukiwań, błądzenia, badania fałszywych tropów
    podkładanych przez złych ludzi i kolaborantów, łykaniu dziwnych
    mikstur Cioci Madzi - a więc po tym wszystkim cieszę się, że
    trafiłem na tego posta i w końcu znalazłem odpowiedzi.

    Dziękuję Ci Qrko.
    Teraz mogę umrzeć spokojny jak niemowlę.