  • Data: 2015-02-23 11:56:14
    Temat: Re: (Ćwierć) inteligentny budynek
    Od: r...@k...net szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 11:45:41 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:

    > Nie da się jednego przewodu pociągnąć i wykorzystać par?
    Myślę że to zależy od zastosowanego systemu. Ja wdrożyłem system oparty o magistralę
    KNX. Do każdego z elementów systemu pociągnięta jest skrętka która robi za szynę
    sygnałową i zasilanie urządzeń. Oczywiście okablowanie 230V jest oddzielnie
    pociągnięte z szafy rozdzielczej do każdego elementu - oświetlenie, itp.

    R.