  • Data: 2015-02-24 11:05:18
    Temat: Re: (Ćwierć) inteligentny budynek
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 10:55:25 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    ę listu;).
    > Patrzysz z perspektywy małego domku, do którego ktoś ciągle wchodzi "z
    > buta". Przyjmij jednak do wiadomości, że są ludzie, którzy furtkę mijają
    > w trakcie przejazdu samochodem przez automatyczną bramę, zaś między
    > furtką, a domem mają np. park.
    Piszemy na grupie pl.misc.budowanie a nie pl.misc.rezydencjei pałace.
    Pod kątem targetu grupy pisze
    >Podpowiesz jakieś lepsze rozwiązanie
    Służba/pomoc domowa/służący Jan czy jak to się tam teraz nazywa której jednym z
    obowiązków jest wyjmowanie korespondencji
    > Tu znowu mamy perspektywę małego domku, gdzie cały czas jesteś przy
    > domofonie, bo znajduje się on 3 kroki od kuchni, 4 kroki od salonu, 2
    > kroki od schodów na piętro. Ale człowiek, który akurat wrócił z Egiptu i
    > objeżdża konno posiadłość, ewentualnie siedzi w siłowni w zachodnim
    > skrzydle, może nie zdążyć odebrać tradycyjnego domofonu, mimo, że
    > praktycznie w tym domu jest :->
    Co nie zmienia sytuacji że jak będzie w Egipcie czy okolicznej Biedronce to będzie
    musiał tą komórkę odebrać i tłumaczyć że go nie pomimo tego że w domofonie go
    słychać;) No i musi tą komórkę w tej siłowni mieć przy dupie.
    Ale to są przypadki jak wyżej pisałem na pl.misc.rezydencje raczej.