  • Data: 2015-02-24 10:55:19
    Temat: Re: (Ćwierć) inteligentny budynek
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-24 o 10:26, Kris pisze:
> [...]
    > furtki. Po co utrudniać sobie życie. Normalnie jak przechodzę koło
    > furtki zaglądam do skrzynki jak cos jest to wyjmuje a gdybym miał
    > skrzynkę powieszona jak w Twoich warunkach to musiałbym wejść do
    > domu, spojrzeć na coś:(no właśnie na co? na klawiaturę od alarmu?
    > jakieś świecące diodami pudełko na ścianie?, czy może tableta odpalić
    > i aplikację żeby zobaczyć czy coś w skrzynce jest?)i udać się do
    > skrzynki aby wyjąć korespondencję. Ta opcja z automatyka jakoś mniej
    > wygodna się wydaje. Ale jak kto lubi to może i kamerę w skrzynce mieć
    Patrzysz z perspektywy małego domku, do którego ktoś ciągle wchodzi "z
    buta". Przyjmij jednak do wiadomości, że są ludzie, którzy furtkę mijają
    w trakcie przejazdu samochodem przez automatyczną bramę, zaś między
    furtką, a domem mają np. park. Podpowiesz jakieś lepsze rozwiązanie
    "problemu" braku widoczności skrzynki?

    > Podobnie jak z przekierowaniem
    > domofonu na komórkę: mniej skomplikowana wydaje mi się sytuacja że
    > ktoś dzwoni na domofon, nikt nie odbiera, więc ten ktoś zakłada że
    > nikogo nie ma w domu i idzie skąd przyszedł od sytuacji że jestem w
    > Egipcie, ktoś dzwoni na domofon, ten przekierowuje to na komórkę i
    > musze tłumaczyć że ok w domofonie mnie słychać ale w domu to mnie nie
    > ma tylko mam taki mądry domofon itp. Kwestia niekomplikowanie
    > prostych rzeczy.
    Tu znowu mamy perspektywę małego domku, gdzie cały czas jesteś przy
    domofonie, bo znajduje się on 3 kroki od kuchni, 4 kroki od salonu, 2
    kroki od schodów na piętro. Ale człowiek, który akurat wrócił z Egiptu i
    objeżdża konno posiadłość, ewentualnie siedzi w siłowni w zachodnim
    skrzydle, może nie zdążyć odebrać tradycyjnego domofonu, mimo, że
    praktycznie w tym domu jest :->

    Maciek