  • Data: 2015-02-24 10:12:24
    Temat: Re: (Ćwierć) inteligentny budynek
    Od: klaus <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-02-2015 o 09:53, Kris pisze:
> [...]
    narzedzie w rekach czlowieka, a nie jakas tech-utopia w ktorej czlowiek >jest tylko
    trybikiem.
    > Jednak jak ktoś planuje czujnik w skrzynce pocztowej wykrywający korespondencję to
    myślę ze równie przydatny byłby czujnik wykrywający otwarta klapę na kiblu.

    Przesadzasz.
    Też myślałem o prostym "czujniku korespondencji", natomiast czujnik
    otwartej klapy kibla nigdy nie przyszedł mi do głowy.
    To pierwsze może być przydatne jeżeli nie przechodzisz zbyt często w
    okolicy skrzynki na listy lub skrzynka jest typu "ciężko na pierwszy
    rzut oka zobaczyć czy coś jest w środku".
    Może u Ciebie nie zachodzi żaden z tych warunków dlatego wydaje Ci się
    to niepotrzebne.