  • Data: 2009-11-28 08:41:16
    Temat: Re: Cyrkulacja CWU do instalatorow.
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 <b...@w...pl> wrote:

    > Na dzis obserwuje ze jednak dluzej. Nie wiem w jakich
    > odleglosciach od
    > magistrali masz te podejscia, ale u mnie bywa kilka metrow (2 - 3)
    > to moze radykalnie zmienic postac rzeczy.

    No u mnie własnie jest to zwykle metr, jedynie natrysk ma może ze
    dwa metry.

    > To tak naprawde znikome ilosci. Woda przeciez nie musi obrocic
    > calego
    > podejscia, wystarczy ze doplynie blizej podejscia.

    Tak, ale weź pod uwagę, że u Ciebie do drugiego podejścia płynie
    tylko połowa wydajności dawanej przez pompę. Albo może i jeszcze
    mniej. Bo druga połowa zawraca przy pierwszym podejsciu spowrotem.
    Zamiast płynać w całości dalej.

    > Nie koniecznie. Nie musze czekac na pelny przeplyw podejscia, o
    > tym
    > wyzej. Mam wrecz wrazenie, ze to bez znaczenia. Czas okrazenia
    > wody
    > determinuje odleglosc ostaniego punktu poboru, paradoksalnie dla
    > mnie
    > najwazniejszego, bo to lazienki, do tego jedna pod gorke.

    No własnie. A u Ciebie do tego najważniejszego punktu płynie
    strumień cyrkulacyjny już podzielony przez wczesniejszy rozdział.

    > Nie da sie, chocby wielkanocnych.

    Da się, to się z jakichśtam konkretnych świętych zależności wylicza.
    Wystarczy z języka biblijnego na "C" przełożyć, to się już na
    spektrusiu dawało zrobić :-)

    J.