  • Data: 2009-11-28 16:36:37
    Temat: Re: Cyrkulacja CWU do instalatorow.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:heqnn6$g7f$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, ale weź pod uwagę, że u Ciebie do drugiego podejścia płynie tylko
    > połowa wydajności dawanej przez pompę. Albo może i jeszcze mniej.

    Skad Ci wyszla polowa, albo i jeszcze mniej? Po to sie kryzuje, zeby to nie
    byla polowa albo i jeszcze mniej. Poza tym co wg. Ciebie powinienem zrobic
    zeby miec szybciej ciepla wode? Skrocic kuchnie? Zrobic lazienke w kuchni?
    Po co mi cyrkulacja jak ciepla woda pokaze sie na koniec mycia rak? Taki mam
    uklad pomieszczen i trzeba znalezc na to alternatywe a nie szukac mililitrow
    strat na dalszych odcinkach.

    > Bo druga połowa zawraca przy pierwszym podejsciu spowrotem. Zamiast płynać
    > w całości dalej.

    To nie ma znaczenia. Po tescie woda wcale odczuwalnie szybciej nie obraca.

    > No własnie. A u Ciebie do tego najważniejszego punktu płynie strumień
    > cyrkulacyjny już podzielony przez wczesniejszy rozdział.

    Mam zalozony termometr za mieszaczem CWU przy zasobniku. Odnosze wrazenie,
    ze glownym problemem jest bezwladnosc ukladu, bo temp. na termometrze nie
    rosnie od razu po wlaczeniu pompy, kiedy go obejme reka to podnosi sie
    znacznie szybciej, wiec to nie problem termometru.

    > Da się, to się z jakichśtam konkretnych świętych zależności wylicza.
    > Wystarczy z języka biblijnego na "C" przełożyć, to się już na spektrusiu
    > dawało zrobić :-)

    No to powodzenia. :-) Sterownikiem CWU bedzie laptop z interfacem. :-))
    Koszt inwestycji moze okazac sie wyzszy niz oszczednosci. :-)

    Pozdro.. TK