  • Data: 2012-07-10 10:25:41
    Temat: Re: Czarne kropki (pleśń?) na białym silikonie
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:16d68f05-1ba1-4561-8c2d-2dee1144256e@googlegrou
    ps.com...

    > Jak kupował fachowiec(najgorsza z możłiwych opcji) to zamiast
    > odpowiedniego masz najtańszy;).
    > Podejrzewam że moze to byc akryl zamiast silikonu sanitarnego i stąd
    > problem.

    A ja myślę, że na pewno jeszcze więcej zaoszczędził i zalepił gipsem.
    W przypadku prysznica gips ma większe szanse od akrylu, żeby nie wypłukała
    go woda.

    > Skoro sprawa swieza to powachaj to coś- jak pachnie octem to jest to
    > silikon sanitarny.

    Każda masa silikonowa śmierdzi octem, ale nie każda to silikon sanitarny.
    Silikon sanitarny to nie tylko silikon, ale posiada on dodatki, które
    zapobiegają rozwojowi pleśni, grzybów i bakterii. Niestety najtańsze
    silikony sanitarne także mogą pleśnieć, a zwykły silikon to już napewno.