  • Data: 2021-03-21 21:09:14
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    podałem dwa linki które znalazłem w 5 minut. obydwa dowodzą że gotowanie
    na gazie jest tańsze. Ty wyjeżdżasz że różnice są niewielkie, następnie
    zmieniasz zdanie i piszesz o odczuciach:

    > Wybacz, ale śmieszą mnie Twoje argumenty  dowodzące, że jednak to ja mam
    > rację to jeszcze dowodzą, że zbyt wygórowałem cenę prądu względem gazu.

    To właśnie jest użytkownik, którego argumetem jest tytuł i lata pracy w
    zawodzie.

    > Przecież podałeś już sam w ww linku :)
    robisz mnie w balona. podaj sam, albo nie dogaduj.
    przeczytaj co to jest argument

    > Faktycznie. Twojej głupoty nie ma już co komentować.
    argument

    > Kupno kiepskiego Termeta z 2 letnią gwarancją to oszczędność rzędu
    > 500-600zł względem niezniszczalnego ACV-a.
    teza potwierdzona reklamą firmy w której pracujesz.

    > Sama cena kotła to jeszcze nie wszystko. Tak termeta kupisz za 3 tys.
    tak , ale to mój argumetn
    > zł, a ACV powiedzmy za ok. 5 tys.
    powiedzmy ze za 12 tyś. podaj cenę z internetu i nie matacz.

    > Tyle, że do Termeta musisz zamknąć instalację, czyli doposażyć
    > instalację w naczynie przeponowe i cały związany z tym osprzęt,
    gówno prawda. Pisałem jak podłączyłem termeta w mieszkaniu. 6.7tyś plus
    cena kaloryferów.
    > To Ty wolisz wydać więcej,
    nie. wyjaśniałem już. skpiuję i wkleję:
    "jeśli inwestujesz więcej niz minimum, sprawdź jak długo nadwyżka będzie
    się zwracać"

    > Termet szybciej padnie, a do tego łudzić się, że masz 7-letnią gwarancję.
    > Nie pisz pierdół o 7-letniej gwarancji na Termeta, bo już mi się
    > zdarzało wymieniać 5-6 letnie Termety na inne, normalne kotły.
    "nie pisz pierdół" o innych termetach, ich gwaracjach. bo mnie się
    zdarzyło że ariston padł na amen. wtedy Twój kolega po fachu chciał za
    nową płytę główną 750zł, kolega ogarnął mi to za flaszkę. opisu poszukaj
    sobie na elektrodzie.
    Ty mówisz jak w starej prawdopodobnie zardzewiałej instalacji, zrobić
    nowy kocioł, żebyś nie miał problemów z gwarancją. Ja się pytam czy jest
    sens, finansowy sens. NIE UMIESZ rzeczowo odpowiedzieć. kpisz,
    naśmiewasz sie nie podając cen, ani argumentów. argumentem jest -
    "śmieszą mnie Twoje argumenty" albo wymieniałem stare termety. a ja nie
    musiałem wymieniać, bo mi żaden nie padł.

    > Teraz Ci mina zrzednie jak Ci policzę ile by Cię kosztowała ta 7-letnia
    > gwarancja, której obecnie nie masz.
    a jednak termety też musisz zakładać? tak, wiem że to mało opłacalna
    gwarancja, ale Ty wiesz, ze bez niej powinno się robić przeglądy, które
    damowe nie są. a więc próbując mnie ośmieszyć, wpadłeś we własne sidła
    matactwa.

    a ja gwarancje mam, na 7 lat, ale na innych zasadach.

    > Ale kto by tam czytał warunki gwarancji? Tylko głupi!
    sam napisałeś że jestem mądry, bo gwarancji nie mam

    > Dla porównania swojego ACV-a potrafiłem nie czyścić przez 3 lata.
    > Przypomniał mi o tym jak się zapchał.
    ale czego to ma dowodzić? LEkkomyślności? bo chyba nie chcesz powiedzieć
    że istotnym kryterium wyboru pieca jest długość okresu pracy bez serwisu

    > Gdybym tak zrobił z Twoim Termetem, to prawdopodobnie byłby już do
    > wyrzucenia.
    taka zgadywanka nie jest argumentem i nic nie wnosi. Mogę napisac gdyby
    Użytkownik podawał argumetny i ceny byłby spoko gościem.

    ToMasz

    ps dalej czekam cierpliwie na odpowiedź w kwestii taktowania kotła.