eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzeka mnie REWOLUCJA. Gaz.Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
  • X-Received: by 2002:ac8:7c8d:: with SMTP id y13mr1944095qtv.294.1616576815734; Wed,
    24 Mar 2021 02:06:55 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:ac8:7c8d:: with SMTP id y13mr1944095qtv.294.1616576815734; Wed,
    24 Mar 2021 02:06:55 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.google.com!postnew
    s.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 24 Mar 2021 02:06:55 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <605a03e6$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=83.21.49.183;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 83.21.49.183
    References: <f...@g...com>
    <4sd6009r9qsk$.g10hi6eboimw.dlg@40tude.net>
    <2...@g...com>
    <s36075$nn2$1@dont-email.me> <6056880a$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <s372kd$oi9$1@dont-email.me> <60571646$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <s37dth$28a$1@dont-email.me> <60574386$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <605a03e6$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 24 Mar 2021 09:06:55 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:571460
    [ ukryj nagłówki ]

    wtorek, 23 marca 2021 o 16:06:26 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Jak wygląda zakup internetowy?

    Z poniższego wynika że to kolejna rzecz którą znasz tylko z teorii
    >
    > Ano tak, że kupujesz produkt, płacisz za transport.

    W większości przypadków u szanujących sie sprzedawców czy na allegro koszty
    transportu wynoszą 0zł
    >Ponosisz ryzyko, że dotrze on w całości do Ciebie.

    to problem sprzedawcy żeby dotarł w całości

    >Jeżeli się okaże, że jest wadliwy
    to zgłaszasz do producenta reklamacje z tytułu gwarancji i przyjeżdża lokalny
    autoryzowany serwisant

    > wystąpiła niezgodność z umową
    to odsyłasz na koszt sprzedawcy.
    >czy też sprzęt uległ uszkodzeniu już w trakcie pracy
    to zgłaszasz do producenta reklamacje z tytułu gwarancji i przyjeżdża lokalny
    autoryzowany serwisant

    > to Ty sam się z nim bujasz. Demontujesz, i odsyłasz na
    > własny koszt do sprzedawcy licząc na to, że zwróci kasę za wysyłkę.

    łaski sprzedawca nie robi że zwróci, szanujące się sklepy przysyłają gotowe listy
    przewozowe i kurier zabiera wadliwy sprzet

    > Ewentualnie bujasz się z serwisem. Serwisanta znajdziesz, albo i nie.
    Dlatego trzeba kupować sprzet firmy która a dużo serwisantów w okolicy
    Serwisantów termeta mam tylko w mojej miescinie 4 bodajże .
    Serwisanta acv mam najbliższego kilkadziesiąt km dalej, jednego na cała okolicę
    Zgadnij więc dlaczego kupiłem kocioł termeta a nie {niby} lepszy i droższy, polecany
    przez ciebie acv?

    > Lokalny instalator jest zobowiązany zapewnić Ci serwis i wszelkie
    > roszczenia możesz kierować do niego. Sprzedawca internetowy tylko wskaże
    > Ci listę na której masz sobie poszukać serwisanta i samemu się dogadywać
    > z nim.

    Serwis zapewnia producent a konkretnie autoryzowani przez niego serwisanci
    >
    > Później szukasz instalatora, który Ci go zamontuje. Instalator akredytowany

    Twoja wiara w pieczątki, akredytacje i uprawnienia zaczyna byc przerażajaca

    >ma w nosie montować kocioł, którego nie sprzedał, bo nie
    > zarobił na nim, a brać odpowiedzialność za sprzęt kupiony od kogoś
    > innego to sam pomyśl.... Jeżeli już się znajdzie taki instalator to
    > krzyknie taką cenę, żeby zniechęcić.

    To grzecznie się dziękuje takiemu a kocioł montuje albo lokalny instalator albo
    samemu jak się ma o tym pojęcie.
    Zaprasza się autoryzowanego serwisanta na pierwsze uruchomienie, ten przyjeżdża z
    wymaganymi pieczątkami i klepie je gdzie tam producent kotła wymaga aby gwarancja
    była
    >
    > Zazwyczaj pozostaje montaż przez jakichś panów "Zenków" co to nie dość,
    > że nie potrafią skonfigurować instalacji czy automatyki to jeszcze jak
    > zrobi się problem z kotłem to przestają odbierać telefony.

    Takie Pany Zenki maja większa wiedze jak Tacy jak Ty internetowi teoretycy
    Nasza dyskusja z przed półtora roku gdzie dyskredytowałeś mojego wykonawcę twierdząc
    że tak jak on zrobił to działać nie ma prawa. A działa już wszystko ponad półtora
    roku
    A w przypadku awarii po gwarancji autoryzowany serwisant z godnie z wytycznymi
    producenta wymieni np całą płyt e(w cenie prawie jak nowy kocioł) a lokalny Pan
    Zenek wymieni wadliwy kondensator na tej płycie i skasuje 100zł
    Znam takie przypadki osobiście
    >
    > W przypadku instalowania przez instalatora masz zasadniczo serwisanta,
    > ale jak zadzwonisz do instalatora to Cię nie zostawi samego. Pomoże
    > ogarnąć układ, sterowanie i regulację, w większości nie biorąc od Ciebie
    > złotówki.
    Dokładnie tak mam z lokalnym "Zenkiem" który mi montował kocioł. Kocioł kupiłem sam
    bez jego pośrednictwa
    >Zadzwoń do tego handlarza, który tylko handluje kotłami w
    > necie. W 99% nie ma on najmniejszego pojęcia o towarze, który sprzedał,
    > bo on tylko sprzedaje.
    Po co dzwonić do sprzedawcy w przypadku awarii kotła?
    Do gwaranta się dzwoni
    Ok do sprzedawcy z tytułu rękojmi tez można, i z reguły wtedy on przyśle
    autoryzowanego serwisanta.

    >Wiedzę to ma instalator, który zamontował i
    > uruchomił setki jak nie tysiące takich kotłów i zna wszystkie problemy,
    > bo z wieloma się już spotkał. Większość dobrych serwisantów to byli lub
    > aktualni instalatorzy, którzy poznali kotły montując i uruchamiając je
    > osobiście. Weź też pod uwagę, że instalatorzy systematycznie uczestniczą
    > w szkoleniach, posiadają stosowne uprawnienia, dzwonią w razie czego do
    > szkoleniowców danej firmy.

    No i ok. Niech więc ta wiedze wykorzystują przy montażu, serwisie itp niezależnie czy
    klient kocioł kupił sam z lokalnego sklepu czy via net.
    >
    > Ci, którzy nie są w stanie pomóc klientowi to nie instalatorzy to
    > panowie "Zenkowie" - hydraulicy i pseudohydraulicy, którzy nigdy nie
    > byli na żadnym szkoleniu, a ich wiedza często nawet nie ogarnia układu
    > hydraulicznego. Jako serwisant już się spotkałem z takimi "Zenkami",
    > którzy potrafili podłączyć kocioł na odwrót czy też zamontować odwrotnie
    > filtr siatkowy, zamontować filtr po stronie zasilania, albo zamontować
    > zawór bezpieczeństwa za zaworami.
    Takie same błędy mogą popełnić "autoryzowani" serwisanci.
    >
    > Niestety ale to od takich panów "Zenków" biorą się złe i krzywdzące
    > opinie o instalatorach.

    Niech instalatorzy robią co do nich należy czyli instalują a nie biorą się za handel.
    Zresztą to tylko wydumane przez Ciebie teorie, w praktyce normalni instalatorzy
    instalują, uruchamiają, serwisuja co trzeba nie wnikając skąd klient kocioł kupił.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1