  • Data: 2009-06-25 19:31:55
    Temat: Re: Czujniki ruchu - oświetlenie w inteligętnym domu
    Od: "Ro" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    i po co kombinować ... zwykła czujka PIR z przekaźnikiem
    bardziej toporna ... 30,00 obciążąlność kilkaset W
    miniaturowa z zewnętrznym układem optycznym do zabudowy ponad 100 ... było
    na grupie

    ustawiany próg czułości żeby słońce i koty nie włączały i time do
    wygaśnięcia, zmyślny elektryk wie że jak się zdejmie napięcie to poprzez
    reset układu spowoduje się zainicjowanie pierwszego procesu
    czyli stycznik ma być ZAWSZE w pozycji włączony a włączenie światła uzyskamy
    przez chwilowe wyłączenie obwodu zasilania

    proste tanie i skuteczne

    z droższych rozwiązań to czujka z centralki alarmowej któa realizuje fukkcje
    wykonawcze ale to są rozwiązania systemowy idące w K pln

    ale widziałem patentową lampe klatkową gdzie centralnie zamontowana jest
    czujka 360st ... troche drogawa była bo to jakieś nikle i kryształy ale
    napewno jest coś w oszczędniejszym wykonaniu bo w nowych blokach się to
    stosuje zamiast automatów schodowych

    Pozdro
    4all