  • Data: 2010-10-06 19:15:29
    Temat: Re: Czy 24 +12 to optymalna kombinacja ?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-10-2010 o 14:44:33 unet <t...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > Sprawa dot. klasycznego domku jednorodzinnego z poddaszem użytkowym.
    >
    > Czy taka konfiguracja szerokości warstw ścian zewnętrznych: BK
    > (prefabet) 24cm
    > + styropian 12cm jest optymalna ?
    > A dlaczego nie 14 czy 16 ? :)
    >
    > W projekcie oryginalnie przewidziany na ściany zewn. był pustak Max 220 i
    > styropian 12.
    Bo w projekcie jest przyjmowana minimalna wartość zapewniająca
    spełnienie parametrów ściuany wzg normy dla ścian 2W.
    Ja miałem identycznie, a że 12 musiałby zamawiać to dałem 15 czyli 10+5
    na mijankę, szczelniej i taniej bo to typowe grubości do dostania
    w kadym składzie.
    A geodecie podaj że dasz 20cm, lepiej mieć te 5cm luzu od granicy.

    --
    Pozdr
    JanuszK