  • Data: 2014-05-03 21:54:54
    Temat: Re: Czy będzie gaz?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 3 maja 2014 21:16:23 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Pozwij go. Średnio raz na tydzień kogoś straszysz prokuratorem to i z Kogutkiem
    Sobie poradzisz;)

    > Może w końcu coś się Tobie uda bo jak pamiętam to na Policję zaniosłes materiał
    którego nie dało się odtworzyć na ich kompach, konsolidacji nie potrafiłes
    bezproblemowo zrobić, z odebraniem listu tez miałes kłopot, z załozeniem
    odpowiedniego konta w banku rtównież;)

    > Dodam jeszcze że kiedyś obiecywałes mi bodajże codziennie jakiegoś linuksa wysyłac
    bo gmaila chciałeś mi zapełnić i tez słowa nie dotrzymałeś;)

    > Ale w ludzi trzeba wierzyć więc trzyma kciuki i obserwuję Twoje poczynania dalej.
    >
    > Teraz pewnie się zaczną wyzwiska i grożby pod moim adresem ale do tego juz
    przywykłęm więc Sobie daruj;)

    Weź się odstosunkuj. Ja się tylko zapytałem czy jak ja bym go wyzywał tak jak on mnie
    to od razu poleci na skargę czy jak wytrzeźwieje. Może się kopnąć ze skargą. Ja chyba
    ruski jestem bo my nie agresory. My czekamy aż ktoś zacznie i jak wtedy dojebiemy do
    pieca to żaden sąd nas nie skaże. Czasami warto poczekać żeby powiedzieć że się tylko
    broniłem po bezpodstawnym ataku pieniacza i pijaka. Bo każdy pieniacz to pijak.