  • Data: 2012-06-13 14:38:53
    Temat: Re: Czy wykonawca chce mnie naciagnac?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Lucky" napisał w wiadomości grup

    > Do zrobienia dach

    Padają tu różne ceny 7, 10, 20 tys, wiele z nich bez faktury. Tak sobie
    czytam te wypowiedzi i się zastanawiam, skąd to tzw. "bezrobocie" w Polsce.
    U mojego ojca przekładka dachu eternit -> blachodachówka + nowe łaty +
    membrana + dodatkowa warstwa wełny + obróbki blacharskie trwała 1 tydzień a
    robiło to dwóch ludzi. Przy czym większość czasu trwało zdejmowanie starego
    pokrycia. Samo krycie to dwa dni + trzeci na obróbki.

    W Twoim przypadku dach jest bardziej skomplikowany więc pewnie zejdzie na to
    z tydzień. Weźmy najniższą z podanych cen 7 tys. z tego 3 tys na podatki,
    zus i amortyzację narzędzi to zostaje dla każdego po 2 tys na rękę za
    tydzień pracy. IMO musisz lepiej szukać a na pewno znajdzie się ktoś kto to
    zrobi za połowę tej ceny, a bez faktury za jedną trzecią. Powodzenia w
    szukaniu tańszej ekipy. Z tego co widzę dookoła cena nie ma nic wspólnego z
    jakością. Zależnie od tego czy ekipa ma akurat coś do roboty czy nie to daje
    albo cenę zaporową albo dumpingową.

    Powodzenia w szukaniu tańszej ekipy.
    Pozdrawiam
    Ergie