    Subject: Re: Czym się grzać....jak nie gazem?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <s27his$f6j$1$Janusz@news.chmurka.net> <s27n80$nh8$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s28mos$t6o$1@dont-email.me> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <6049d275$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <f...@g...com>
    <604b598e$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 12 Mar 2021 21:16:49 +0100

    zabrali na wycieczkę do moskiewskiego zoo. Pokazali mu żyrafę a on stwierdził "
    towarzysze, takich zwierząt nie ma". Zadanie. Janek ma działkę za miastem. Jedzie na
    nią w każdą sobotę i wyjeżdża w niedzielę. Jest na działce 24 godziny. Domek ma mały
    i jak w nim jest to ogrzewa go termowetylatorem. Zużywa 15 kilowatogodzin i ma 21
    stopni. Cena kilowatogodziny jaka Janek płaci to 1 zloty za kilowatogodzinę. Policz
    ile płaci Janek za prąd jak na działce grzeje jedną dobę w tygodniu i ile by zapłacił
    jak by grzał do 21 stopni przez czy tydzień.
    >>> B. Siedem razy więcej.

    > Spadaj debilu do pieczenia wodnego chleba. Zenuś to dla kolegów a nie dla ciebie
    parchu.

    Zenuś nie obrażaj się za to, że kolejny raz ci udowodniłem twoją
    głupotę. Spróbuj wyciągnąć z tego wnioski i następny raz nie pisz już
    takich głupot.

    Oczywiście mogę nie pisać "Zenuś". Jak chcesz to mogę pisać do ciebie
    "debilu" tak jak ty to czynisz.