    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 19 Feb 2015 01:56:36 -0800 (PST)
    <5...@g...com>
    <mbkk28$mj$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <mbl2f0$5qh$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mboefr$6pv$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mbsdep$j7e$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mbv1to$b4c$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mbvhsc$s4l$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 15:06:06 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    >Tu nie ma co analizować tylko
    > trzeba odebrać socjalistyczne przywileje.

    ...i juz? I polskie szkolnictwo uratowane. A ja tu o filozofii i metodach
    wychowawczych...

    > Patrząc teraz w tym kontekście (wpływu na dzietność) na konwencję - to ona
    > niczego nie zmienia. Ta konwencja w żaden sposób nie zniechęca mnie do
    > posiadania dzieci ani też mnie do tego nie zachęca. Oczywiście czytając te
    > konwencję widzę tam wiele bzdur ale nijak nie mogę dostrzec zniechęcania do
    > posiadania dzieci.

    Bo to jest pierwszy ideologiczny krok. Na razie masz nie dostrzegac niebepieczenstw.
    Mozesz rozejrzec sie po okolicznych krajach i dosc dokładnie przewidziec jakie kroki
    będa następne.
    W wielkim skrócie bo mi sie specjalnie nie chce-obaj sie zgadzamy ze konwencja jest
    szkodliwa a wciaz to wałkujemy-polacy chcą miec dzieci, poczytaj o tym jesli nie
    wierzysz, ogranicza ich sfera materialna i poczucie stabilnosci. Tam gdzie to jest
    zapewnione dzieci polaków sie rodzą.
    Gdyby sie zdarzyło ze staniemy sie bogatsi i stabilni to bedziemy sie mnożyć.
    Ale konwencja - w nastepnych krokacj które nastąpią - bedzie chcial sprawic ze
    odwrócimy sie od konserwatywnych poglądów na rzecz libealnych. A liberalne poglądy
    mówią: ważna jest frajda, zwłaszcza seksualna, dziś, po co sie obciążać dzieckiem -
    zwłaszcza w sytuacji możliwej kilkukrotnej zmiany partnera w zyciu.

    > Skoro urzędniczka ma gwarancję pensji niezależnie od tego czy w miesiącu
    > rozpatrzy 10 pozwoleń na budowę czy 50 to oczywiste że jej się nie chce i ma
    > opóźnienia więc szefostwo zatrudnia jej koleżankę do pomocy.

    Zaskoczony jestem -ty wszedzie widzisz optymistyczna strone zycia, błędy łatwo
    usprawiedliwiasz - a tu nagle zła grupa społeczna którym sie nie chce - ot wroga
    klasa.
    A ja uważam ze prawo jest skomplikowane bo ma byc skomplikowane bo to umożliwia tym z
    układu żyć z uznaniowości urzędników - a skomplikowane prawo wymaga setek tysiecy
    urzędników którzy muszą głosować ze tymi którzy te miejsc pracy zapewniają - co znów
    jest korzystne dla układu. A wydajnosc pracy nie ma z tym nic wspolnego.
    Tyle ze trzeba przestac patrzec na drzewa, trzeba zobaczyc las...

    > Jak sobie wymyślisz idiotyczne założenia to możesz dojść do idiotycznych
    > wniosków ale mnie w to nie wciągaj. Za taki sam mebel Polak i Niemiec
    > dostaną _prawie_ tyle samo.

    dobra, fotel mozna przewieźć - no to koszenie trawy, w niemczech 10E/h, a polsce
    10zł/h.
    Zrobią dokładnie tyle samo - kto ma wieksza wydajnosc?

    bywam własciciwe tylko w wydzialach architektury i to co mówi to bzdury - nie
    twierdze ze takich stanowisk nie ma ale to nie ogólna właściwosc urzedów.

    > _Podobno_

    artykół pana z wyborczej, który jakiegos architekta przytaczał.

    > Nie wiem, jak było w 92' ale mam projekt mojego ojca z lat 70-tych: opis -
    > jest, projekt architektoniczny - jest, projekt konstrukcji - jest, projekty
    > instalacji - są, projekt szamba - jest.

    dodaj sobie opinie srodowiskowe itp bzdury

    > A Hoffman i koledzy to co niby robili jak nie kradli?

    kradli, wydało sie , wywalono ich i czekaja na prokuratora. Standardy niece inne niz
    w PO.

    > Istotne jest kontrolowanie wszystkich którzy żyją z naszych podatków.

    Niby zgoda - parlamentarzystów tez trzeba sprawdzac - ale o ile hoffman moze skubnąć
    na kilkanascie tysiecy, to władza na stetki milionów. Nie widzisz tego?

    > Nie o Kaczyńskiego mi chodzi bo on w tej sytuacji zachował się w porządku,
    > ale o rzekomo prawicowe niezależne media.

    No wiec jakie masz zarzuty do tych mediów, bo krążysz i nie napiszesz.

    > Zrozum wreszcie że nie stoimy przed wyborem czy media publiczne mają
    > kontrolować tych czy tamtych. Możliwy jest też wybór że media mają
    > kontrolować wszystkich niezależnie od przynależności partyjnej.

    Zieeew, ilez mozna. W punktach zebys zroziumiał. Mozliwe sa sytuacja:
    1) obecna - media dostaja kase do rzadu i wspieraja rzad, a niszcza opozycje
    2) media sa w rekach opozycji - kontroluja rząd
    3) media sa obiektywne i kontroluja wszystkich.

    Zatem mozliwosci zmiany ustawowej przy jakims ciekawym momencie historycznym sa -
    wprowadzic 2 lub 3. Próba 3 -naiwnosc ze to sie uda, wyjdzie zaraz powtórka 1 (gdyby
    co to jestem za - tyle ze jak to zrobic?)
    Zatem, mimo wszystkich ograniczen i wad, 2. To byłoby najlepsze z >mozliwych<.

    > No i doszliśmy do sedna. Myślałem, ze już to wyjaśniliśmy, ale jeszcze raz.
    > Ja oczekuję że lustratorzy przeszukają dokumenty i sprawdzą _każdego_
    > polityka.

    o ile beda mozliwosci techniczne -prosze bardzo. A jesli mniejsze - to tych przy
    władzy.

    > Znowu? Który to już raz stawiasz tezę a ode mnie oczekujesz abym ją obalał
    > szukając po latach czegoś w sieci nie mając dostępu do archiwów prasy.

    Ja twierdze ze efekty sa nikłe, ty ze nie. Nie znajde wiecej niz ty zdobyczy komisji
    - załatwiono klika poważniejszych spraw i moze troche dupereli. To nie jest to czego
    oczekiwano po tej komisji.

    > Mało to firm upadło wcześniej przez ignorancję lub co gorsza złośliwość
    > urzędników skarbowych?

    ooo, dostrzegasz to?

    > Nie wiem, czego oczekiwałeś od tej komisji

    przyjaznego panstwa...

    b.