  • Data: 2011-02-12 21:39:52
    Temat: Re: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daję;)0
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ij6qhp$lcr$1@news.onet.pl...

    > Uzytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Hoho, za kilkanascie lat... :-))
    > A moze bedzie nie tylko corka przez te kilkanascie lat?

    Wszystko możliwe. I w taim wypadku bede wtedy zastanawial sie nad
    kupnem/budową większego. Budowa domu to wbrew pozorom nieskomplikowana
    inwestycja, a tu gdzie mieszkam urzedasy nie przeszkadzają specjalnie wiec
    można budowac. Od Kikiego dzieli mnie kilkadziesiąt kilometrów ale
    ,przypadków takich jak on miał ja raczej nie miałem. Etap budowy wspominam
    calkiem miło.