  • Data: 2011-02-12 21:34:58
    Temat: Re: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daję;)0
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ij6qem$l3l$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak bardzo jestes niezadowolony z obecnego domu czy okolicy?

    Nie. Okolica naprawdę super i dlatego najprawdopodobniej będe budował
    400metrów dalej;).
    Czy niezadowolony z domu? Raczej zadowolony.
    Troche rzeczy teraz bym inaczej zrobił ale generalnie to co mam jest ok.
    Może troche za duży moj obecny dom(koło 180metrów po podlogach) no i teraz w
    kierunku parterówki patrzymy raczej. Na pewno wszędzie teraz dam
    podlogówke-żadnego grzejnika. Tak samo żadnych membran na dachu. Niby ta
    membrana co mam nic zlego sie nie dzieje ale to dopiero 3 lata i nie jestem
    do tego przekonany. Teraz będzie tradycyjne deskowanie itd.
    A kolejny dom buduje bo polubiłem "budowanie" a sprzedając ten dom co mam
    troche grosza zarobie co nie jest bez znaczenia. A wybudowanie nowego to jak
    szacuje maks 8miesięcy- namiery na ekipy juz mam, doświadczenie też itd.