    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daję;)0
    Date: Sun, 13 Feb 2011 00:19:50 +0100

    news:ij6ue3$395$1@news.onet.pl...

    > A kolejny dom buduje bo polubiłem "budowanie" a sprzedając ten dom co mam
    > troche grosza zarobie co nie jest bez znaczenia. A wybudowanie nowego to
    > jak szacuje maks 8miesięcy- namiery na ekipy juz mam, doświadczenie też
    > itd.

    A no jak jest czas, checi, troche grosza i bedzie gdzie przesiedziec to
    mozna sie bawic.
    Mi moj sie podoba, okolica tez, jak na razie nie widze jakichs baboli. Moze
    dla tego, ze wykonczenie to jednak spory udzial tej grupy, swiadome decyzje,
    przemyslane pomysly i dobry projektant na poczatku i nie jest zle. Nie wiem
    czy dobrym wyborem byly grzejniki w sypialniach, niby przemyslane, ale z
    podlogowki jestem bardzo zadowolony. Grzejnikiem jednak latwiej sterowac,
    tylko czy trzeba?
    Dzis na grzejniki w holach np. patrze u sasiadow jak na zbedny, szpetny
    klamot. Po prostu odzwyczailem sie od widoku grzenikow. W pokojach jak sa za
    firankami to tak nie przeszkadzaja, ale w holach to jednak uroku nie dodaje.
    Wczesniej na podloge sypialni mialem troche inna koncepcje, troche
    wykluczajaca podlogowke, ale jak to w zyciu plany sie zmieniaja i podlogowka
    moglaby byc. Walne tam najwyzej jakies nieco ladniejsze grzejniki i tez
    bedzie git, niestety nie taniej. :-)
    Po obecnej zimie wiem, ze ciepla podloga w dzisiejszych domach to raczej
    rzecz malo spotykana i tego faktu bym nie przecenial. Owszem przy wiekszych
    mrozach daje odczucie ciepla, pewne tez jest, ze gdyby nie podlogowka to
    posadzka bylaby zimna ale glowna zaleta to dla mnie jednak estetyka i
    dowolnosc aranzacji bez zawracania sobie glowy zapewnieniem cyrkulacji
    grzejnikom. Na dzis mysle jak wiekszosc ludzi z czesciowymi grzejnikami, ze
    to jednak byl blad. Ty zrob podlogowke, ja moge jeszcze skuc posadzke.
    Wyjdzie taniej jak ozdobne grzejniki :-)

    Pozdro.. TK