    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daję;)0
    Date: Sun, 13 Feb 2011 00:29:32 +0100

    news:ij6un9$46i$1@news.onet.pl...

    > Wszystko możliwe. I w taim wypadku bede wtedy zastanawial sie nad
    > kupnem/budową większego. Budowa domu to wbrew pozorom nieskomplikowana
    > inwestycja, a tu gdzie mieszkam urzedasy nie przeszkadzają specjalnie wiec
    > można budowac. Od Kikiego dzieli mnie kilkadziesiąt kilometrów ale
    > ,przypadków takich jak on miał ja raczej nie miałem. Etap budowy wspominam
    > calkiem miło.

    Dwoch moich kumpli budowalo ostatnio domy. Mowilem o ociepleniu dachu
    nauczony postami Kikiego, jednak patrzyli na mnie z lekkim ironicznym
    usmiechem. Zlecili to fachowcom i jak to zwykle bardzo dobrym, bo przeciez
    takim doswiadczonym. Obecna zima rozwiala moje watpliwosci co do slusznosci
    postawy Kikiego w tym jednym temacie. Topniejacy snieg i zarys scian
    poddasza na dachu obnaza zbyt duze zaufanie do kompetencji wykonawcow.
    Prawde mowiac nie bardzo sie dziwie, bo zrobienie tego dokladnie jak sam to
    robie zabiera tyle czasu, ze biedni wykonawcy przy obecnych stawkach nie
    zarobili na chleb. Na tej i nie tylko podstawie nie podziele do konca
    Twojego zdania, ze dom to nieskomplikowana rzecz. :-) Ja mam duzy dom i
    wszystkiego jest duzo, dachu, obiegow podlogowki, kabli i ch.. wie czego
    jeszcze. nie chce mi sie budowac drugi raz. :-)

    Pozdro.. TK