    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Date: Thu, 27 Feb 2014 23:03:56 +0100

    dyskusyjnych:leobl5$i8j$...@u...news.interia.pl...

    W dniu 2014-02-27 16:36, Ergie pisze:

    > A wez sobie sprawdz co jest w koszyku i jaki ma udzial w CPI to moze
    > czegos sie dowiesz. Chcesz sie przepychac kolejnymi bzdurnymi tezami to
    > prosze bardzo, ale na tym poziomie to ja chyba nie mam ochoty. Bo zaraz
    > dowiemy sie, ze inflacja jest niska bo lokomotywy stanialy, albo bedzie
    > wyzsza bo ceny opon do Airbusa A380 wzrosly?

    Sprecyzuj czy dla Ciebie inflacja to to co wyznacza arbitralny koszyk a nie
    to o ile rosną obciążenia przeciętnego kowalskiego? Bo wiesz, dla mnie (i
    chyba nie tylko) inflacja to wzrost cen. Wszystkich proporcjonalnie w
    stosunku do ich znaczenia a nie tylko tych co są w koszyku. I wiesz nie ma
    znaczenia czy na fryzjera i dentystę wydam rocznie 100zł więcej. Czy może o
    te 100zł więcej wydam na droższe jedzenie istotna jest suma zmian cen.

    > I jakie były wpływy???
    > To co chodziło o budżet czy może jednak by postraszyć kierowców?

    > Przestań manipulować!!!
    > "stawiać fotoradary _zamiast_ budować drogi".

    > Ale ubodlo, ja cie... Pewnie masz tam popiersie premiera w sypialni, albo
    > w salonie obok telewizora?

    Żegnam. Nie mój poziom. Bzdury mogłem prostować, marne próby manipulacji
    demaskować, ale nie mam zamiaru dyskutować na poziomie przedszkola. Pisałem
    Ci już nie raz to nie "mój" rząd, ale skoro według Ciebie gdy prostuję
    pisane przez Ciebie bzdury jestem zwolennikiem premiera to nie mamy o czym
    dyskutować.

    Pozdrawiam
    Ergie