  • Data: 2014-02-28 10:09:23
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-28 09:16, Budyń pisze:

    > Mozesz jeszcze napisac ze one własciwie to sa tanie - w porównaniu do
    > tych obłożonych szczerym złotem. Tak samo nie potrzeba na nich złota jak
    > i ekranów.
    > One, te nasze autostrady , sa drogie miedzy innymi dzieki wspomnianym
    > przez ciebie ekranom. Po jaki uj ich tak dużo?

    Po prostu ktos musial na tym zarobic i tyle.

    > Kanalizacja jest ok.

    Jest zdaje sie obowiazek skanalizowania wszystkich wsi do 2015 roku.
    Zadna to zasluga tego rzadu, naprawde.

    > Wybudowanao rzeczy nie przynoszące dochodu, a generujące straty i
    > koniecznosc spłaty kredytów. Nie stac nas na to.

    Bo ergie nazywa inwestycja budowe domu. Idac tym tokiem rozumowania
    inwestycja mozna nazwac boiska, czy filharmonie. hehe

    > polski cement itd. W formie podatków bezpośrednio lub
    >
    > Skąd ci sie biorą takie wyliczenia ?-bezpośrednio to do każdego
    > akwaparku i filharmonii musimy dopłacac, a i kredycik spłacać. Dzieki
    > temu jestesmy wycyckani z kasy i gdyby wpadło komus do głowy jednak
    > rozruszac przemysł to nie bedzie za co. I o to zdaje sie chodziło....

    Nie wiem jak bardzo jeszcze moge sie zalamac czytajac argumenty Ergiego.
    I pomyslec, ze ten pouczajacy mnie o ekonomii jest potencjalnym wyborca.
    To juz teraz wiem skad takie wyniki glosowan. Wyburzyc i bedziemy do
    przodu. Ja pierdziele. Egie wez wyburz sobie dom to bedziesz do przodu.
    Przeciez odliczysz sobie ulge na dzieci z pieniedzy jakie zaplaciles w
    podatku za materialy budowlane. A to, ze kredyt? Nie stresuj sie, to tez
    przyczyni sie do Twojego rozwoju. Masz przeciez aquapark, filharmonie...
    :-DDD
    Pamieta ktos moze jakie sa prognozy kiedy stadion narodowy zacznie zarabiac?

    Pozdro.. TK