  • Data: 2014-02-28 10:16:03
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-28 09:59, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > To prawda, ale ciągle pozostaje problem nieuczciwej konkurencji - a to
    > niszczy wolny rynek.

    Zaczelismy od dodatkowych obciazen, a teraz wykrecamy sie konkurencja.
    Wiec powiem Ci, ze jest znacznie prostsza metoda w tym akurat przypadku.
    Mianowicie nieopodatkowywac prywatnych przejazdow wogole. Rejestrowac
    samochody sluzbowe innymi tablicami. Bedzie dla wszystkich taniej,
    konkurencji stanie sie zadosc, tylko ten biedny rzad zostanie bez
    pieniedzy, co do Ciebie nie dociera.

    Pozdro.. TK