  • Data: 2014-03-03 15:06:35
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-03 14:49, Kris pisze:

    > Większość ludzi nie korzysta ze swoich praw. A taki Deichmann daje dwa lata
    pisemnej gwarancji i jeszcze za każdym razem przy zakupie sprzedawczynie o tym
    przypominają.
    > A ludziska butów reklamować masowo nie chcą nie wiem czemu. Jak się telewizor
    popsuje to w ramach gwarancji każdy zgłasza a buty to już krempacja jakaś;)

    No dokladnie.

    > To tak jak ja z butami "garniturowymi"
    > Ale mam już sprawdzone modele i sprzedawców w sieci więc jak zamawiam to pasują.

    Tez mam w sumie trzy sprawdzone marki. Czasem zamawiam przez net, a
    czasem kupuje w sklepie. Zalezy gdzie jakie modele i rozmiary znajde.
    Jak juz czlowiek sobie firme dobierze to pozniej kupuje w ciemno.

    > Ceny trochę inne jak w Deichmannie ale chodzę w tym po 10godz dziennie to byle co
    być nie może.

    No wlasnie.
    Ja co prawda butow garniturowych niemal nie uzywam, ale w tych
    codziennych chce sie dobrze czuc.

    Pozdro.. TK