  • Data: 2014-03-04 12:30:26
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Fabrycznie była w nim darmowa nawigacja Nokii, której największą zaletą
    > jest to, że w ogóle jest ;)
    > Prosta, ale z reguły doprowadza do celu, ale do jej prawidłowej pracy
    > potrzebne jest połączenie z internetem.

    Tylko do wyznaczenia celu. Mapy można pobrać wcześniej (np. dla całej
    Polski) i wgrać do pamięci.

> [...]
    > dodatkowe aplikacje ze sklepu Nokia. Część jest darmowa, a część płatna,
    > ale w większości są to kwoty poniżej 10zł. Najdroższe programy, które
    > kupiłem kosztowały po ok. 40zł. Jeden z nich służy do automatycznego
    > nagrywania rozmów, co ma duże znaczenie podczas uzgadniania szczegółów z
    > klientami np. w trakcie prowadzenia samochodu lub w innych niezręcznych
    > sytuacjach, które uniemożliwiają zapisywanie szczegółów rozmów w kajeciku.
    > Niestety niewiele marek telefonów poza Nokią pozwala na nagrywanie rozmów.
    > Zazwyczaj nagrywany jest tylko głos osoby korzystającej z danego telefonu,

    Zgodnie z prawem unii nagrywanie rozmówcy jest nielegalnie - stąd
    ograniczenia we współczesnych telefonach*

    I jest to też powód dla którego stare Nokie z Symbianem są ciągle tak
    popularne :-) W nowych Nokiach na Windows Phone możliwość nagrywania jest
    zablokowana głęboko w systemie i jedyne co można zrobić to włączyć tryb
    głośnomówiący i nagrywać z mikrofonu, ale jakość jest podła.

    * - nie mam wątpliwości że odpowiednie służby mogą nagrywać co chcą i to bez
    mojej ani rozmówcy wiedzy i zgody :-)

    Pozdrawiam
    Ergie